Maleisië 1 maand happiness!

5 februari 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

We zijn weer terug in Kuala Lumpur, de plek waar de reis een maand geleden begon. Het cirkeltje is rond, het rondje om de Indische Oceaan gelukkig nog lang niet. 11.515 kilometer hebben we "gevreten (of is het "gevroten?).

Met gezonde spanning en heel veel goede zin kwamen we 5 weken geleden aan in dit fantastisch mooie land. Voor ons geen dertigers dillema of keuzestress. We want it all and we want it now " was het motto. Niets consuminderen maar consumeren. En dan
vooral het leven, de liefde, de cultuur, natuur en de smaakexplosies die dit land te bieden heeft. Ja en toen stond je daar Biemans met je grote mond en je tassen en je kleine op je arm. Waarom gingen we dit ook alweer doen?? Gelukkig hield de reisleider het hoofd koel en kon het grote genieten al snel beginnen.

Dankjewel Maleisië voor deze fantastische kickstart van onze reis. Dankjewel voor je gastvrijheid, kindvriendelijkheid, voor je mooie natuur, voor alle culturen waar wij mee mochten kennis maken, voor alle religies die elkaars feestdagen vieren en bovenal voor je heerlijke eten! We will meet again!

Indi zal haar sterrenstatus die de laatste week haar hoogtepunt bereikte moeten inleveren. Niet alleen keken de Aziaten hun ogen uit, ook de knuffelopaatjes en omaatjes ontvingen onze superster onder luid applaus. Er werd geposeerd, gehighfived, gedanst en geglimlacht . Laat dat maar aan Indi over. Maar helaas aan alles komt een einde want in het land van de Dingo's en de Kangoeroes kijken ze niet op van een paar blauwe ogen maar zoals onze Johan zou zeggen "Elk nadeel heb z'n voordeel. Ook sterren hebben rust nodig en als je maar vaak genoeg als een talisman over je hoofd gewreven wordt, stiekem wordt gefotografeerd en ongevraagd wordt geknuffeld ga je toch wat minder hard stralen. Ook voor mij was het op een gegeven moment wel even genoeg. Uiteraard delen wij ons grote geluk graag, Sharing is Caring😊 maar je gaat het pas zien als je het doorhebt (Is die niet ook van Johan?): Genoeg is genoeg! Het is de hoogste tijd voor een beetje Stargazing van onszelf. Maar dan gewoon kijkend naar de hemel, zittend voor ons huis op wielen in het land van de Aboriginals.

1. Jannie:
    5 februari 2018
    Mooi geschreven Anne,op naar down underground😘😘
  2. Jannie:
    5 februari 2018
    Mijn telefoon denkt weer eens te veel na,"down under" moet het zijn.
  3. Anne:
    5 februari 2018
    Aaah prinses Indela Tutu de eerste, baas van alle mensen, lekker veel geknuffeld dus. Veel plezier in Australie schatten!
  4. Mark:
    Goeie ries!
  5. Inger:
    Je hebt toch wel m&m’s voor Mn nicht mee genomen Annie? Nomnomnom😉
  6. Marieke:
    5 februari 2018
    Veel veilige kilometers lieverd,en geniet met elkaar💋
  7. Paula:
    5 februari 2018
    Op naar de koala’s, wallaby’s en kookaburra’s! (En grootste spinnen ter wereld, meest giftige slangen, krokodillen en ander verderf 😱) ach, zo hebben ze bij ons fietsers. 😉 Veel plezier liefies!!
  8. Neeltje:
    5 februari 2018
    Al weer een maand op reis. Mooi verslag van jullie belevenissen.
    Veel plezier en goede reis naar Australië .
  9. Jessica Kok:
    5 februari 2018
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen!l en fijn dat jullie genieten!! Veel plezier en maak die Aussies gek! Veel liefs Jess
  10. FoZ:
    6 februari 2018
    Ja dat is ook zo! Indi baas van alle mensen! Wat een geluk en lol, mis jullie in onze wijk tot in het voorjaar! Heerlijk geschreven Anne!
  11. Corné:
    6 februari 2018
    Mooi geschreven weer! Geniet! High five aan Indi!
  12. Rian:
    6 februari 2018
    Geniet van de sterren, van wolken van sterren, in een stikdonkere nacht, in een enorme stilte. Er is echt niks mooiers. xxx
  13. Anne:
    7 februari 2018
    Jaa bedankt weer allemaal. We zijn goed aangekomen in Australië!
  14. Wasanthi:
    7 februari 2018