Een goed begin...

1 januari 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Is het halve werk toch? Laten we het hopen want een mooi begin was het. Nadat Indi twee uur lang op de luchthaven had rond gerend en alle pedagogisch onverantwoorde omkoopstrategieën van snoepjes, fristi en iPad met zwaar geschut waren ingezet hadden we om half elf een heerlijk slapende prinses (Zie fotos). Weliswaar niet op het speciaal aangeschafte vliegtuigbedje maar lekker op papa en mama als levend matras maar ons hoor je niet klagen. Speciale dank gaat gaat uit naar de lieve meneer naast ons die geen één keer heeft gezucht, ons af en toe bemoedigend toe knikte en zelfs met ons proostte op het nieuwe jaar. Heel bijzonder om dat een keer in de lucht te vieren!
En nu zijn we er, Kuala Lumpur. Het eerste wat me opviel was dat de mensen zo weggelopen leken te zijn uit een oude familiefoto van de Biemansen wat voor een bepaalde herkenning zorgde. Indi daarentegen die zoals jullie weten een pietsje meer op de Sijtsmas lijkt was met haar lichte haar en blauwe ogen een ware attractie en moest met iedereen op de foto. Zij vond het allemaal prima en had ook al snel haar eigen idolen namelijk de levensgrote Nijntje en peperkoekman.
Ondanks de jetlag..waar Niels trouwens totaal geen last van heeft is het grote genieten begonnen!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mark:
    1 januari 2018
    Wow het avontuur is begonnen! Ziet er goed uit! Enjoy!
  2. Marieke:
    1 januari 2018
    Mooi het feest kan beginnen,en Indy gaat overal vrienden maken.😘
  3. Wieke:
    1 januari 2018
    Wat heerlijk om te lezen dat de reis zo voorspoedig is begonnen! En gelukkig bestaan er ook nog leuke medepassagiers ;). Het grote genieten kan nu echt beginnen. Enjoy! X
  4. Anne:
    Dankjulliewel! Liefs!
  5. Opa:
    Heerlijk! Meer foto’s!!!
  6. Rian:
    2 januari 2018
    Wat een mooi verhaal! en leuke schrijfstijl ook Anne. Fijn om mee te kunnen lezen en kijken. Knuffelzzzz
  7. Paula:
    2 januari 2018
    Jaaaa! Ze zijn er! Ik ga jullie stalken hoor... zoveel mogelijk leuke verhalen en foto’s! X
  8. Emily:
    Wat een mooi begin lieverds! Geniet ervan! Veel liefs
  9. Tante jet:
    Onnodig te zeggen natuurlijk ,maar pas goed op jullie Indy
    En kan het toch niet laten
    Deze oud tante van jullie leert het nooit af
    Maar ik vind jullie reis geweldig !!!!!!!
  10. Odette:
    2 januari 2018
    Heerlijk zo’n makkelijk kind, daar kun je pas lekker mee reizen!
  11. Jantien Snieders:
    3 januari 2018
    Zo leuk om te lezen! Big adventure begins!
  12. Rikkert:
    4 januari 2018
    Geniet met een hoofdletter G. Ik hou jullie in de smiezen!
  13. Anne:
    5 januari 2018
    Bedankt iedereen! We genieten!
  14. Foz:
    7 januari 2018
    Gaat jullie goed af! Wat super fijn!!