It's my birthday and I fry if I want to!

8 januari 2018 - Pulau Dayang Bunting, Maleisië

Ja bakken bakken bakken vandaag want wat was het warm. Niet geheel "If I want to" dus maar meer "because I have to". Het mocht de pret niet drukken want zoals mijn goede vriendin Anne (Conijn) zo wijs tegen me zei als je dan toch 32 moet worden dan maar op een tropisch eiland en zo is dat! Een hele hele grote shout out naar mijn lieve Niels die taart én ballonnen heeft weten te regelen omdat hij weet hoe belangrijk ik feestdagen vind. Een taart halen doe je hier niet ff bij de bakker op de hoek. Daarvoor ben je drie uur onderweg. En dat had hij geregeld! Yes ook de liefde van de vrouw gaat door de maag. Zoals op de foto te zien moesten onze tafelgenoten in eerste instantie nog even wennen aan het feestgedruis tótdat zij er achter kwamen dat ze zelf óók een stuk zouden krijgen ja toen ging het los! Anders dan bij Olympia Zaandam (een dag geen taart is een dag niet geleefd) is het voor een backpacker die van 5 euro per dag leeft een zeldzame delicatesse! Zoals ik al zei het is hier een andere wereld. Hier zit mijn verjaardag er alweer bijna op. Ik heb genoten van de dag en van alle lieve felicitaties!

1. Eline:
    8 januari 2018
    Hahaha dat klinkt als een hele leuk dag Ann! Maar je begrijpt natuurlijk wel dat je alsnog moet trakteren als je weer terug bent bij Olympia ;) veel plezier 😘
  2. Gerda:
    8 januari 2018
    Annniiieeeee; gefeliciteerd!! Wat een lieverd dat Niels dat geregeld heeft!
  3. Chari:
    8 januari 2018
    Gaaf!! Wat een mooie manier om je 32e verjaardag te vieren!
  4. Opa:
    Hey Niels! Briljant!
  5. Elisabeth:
    Yeah baby! Gefeliciteerd
  6. Paula:
    Zitten ze hoor 😃 top verjaardag! En nogmaals gefeliciteerd 😉
  7. Rian:
    8 januari 2018
    Vandaag 32 jaar geleden was alles anders..... ja ja wie had toen kunnen denken dat het 32 jaar later zou mooi zou zijn. Ik heb er toen natuurlijk al stiekem op gehoopt, maar nu .... super gedaan meisje! En Niels, wat fijn dat jij het tot zo'n feest heb kunnen maken.
  8. Anne:
    8 januari 2018
    Bedankt mensen! Niels heeft er wat voor over om mij blij te maken! Ideale schoonzoon hè paps en mams ;). @ E was de foto niet niet genoeg? 😅 Nee hoor staat genoteerd voor 1 mei!
  9. Miranda:
    9 januari 2018